انتخابات

منابع اعلام کردند یک فروند کشتی آمریکایی در مقابل سواحل یمن مفقود و گفته می‌شود که در دریای سرخ غرق شده است.

احتمال غرق شدن نفتکش آمریکایی در دریای سرخ

به گزارش قدس آنلاین، سه منبع امنیتی و دریایی روز چهارشنبه با اعلام مفقودی نفتکش «لاوانت» در دریای سرخ اظهار داشتند که این نفتکش سابقا از خرابی موتور و نشتی آب خبر داده بود.

خبرگزاری رویترز نوشت: شرکت ترابری روس«سوفکامفلوت» اخیرا اعلام کرد یکی از کشتی‌های آن در ۲۳ ژوئن به درخواست کمک پاسخ داده و خدمه کشتی را در سواحل جنوبی یمن پس از آنکه ناچار به خروج از کشتی با قایق شده بودند، نجات داده است.

این منبع نوشت نفتکش لاوانت احتمالا در دریای سرخ غرق شده است و مشخص نیست که حامل سوخت بوده است یا خیر.

کشتی‌های آمریکایی، انگلیسی و صهیونیستی در طول جغرافیای دریای سرخ و دریای عرب و همچنین اقیانوس هند تا دریای مدیترانه از سوی نیروهای مسلح یمن هدف حملات ویژه قرار می‌گیرند. این اقدام نیروهای یمنی در چارچوب حمایت از مقاومت فلسطین در نوار غزه است که در معرض جنگ نسل‌کشی از سوی رژیم متوحش صهیونیستی قرار دارد.

طی هفته های گذشته چند فروند کشتی به موازات دستیابی نیروهای مسلح به سلاح‌های جدید از جمله شهپاد (طوفان ویرانگر) غرق شده‌اند. نیروهای مسلح یمن تاکید می‌کنند که تنها کشتی‌های اشغالگران یا کشتی‌هایی را هدف قرار می‌دهند که از تصمیم یمن مبتنی بر ممنوعیت عبور کشتی‌ها از دریای سرخ به سمت بنادر رژیم صهیونیستی تخلف می‌کنند. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.